Politikalarımız

Gıda güvenliği politikamız;

  • Gıda Sektöründe Türk kahvesi ve türevlerinin üretimi, satışı, pazarlaması ve ihracatı alanında faaliyet gösteren firmamızda kalite ve gıda güvenliğinden ödün vermeden sağlıklı, lezzetli, müşteri talep ve beklentilerine uygun mamuller üretmek,

  • Hammaddenin gelişinden, işletmemizde üretimine ve sevkiyata kadar ki süreçlerde hijyen ve sanitasyon kurallarına uyulan ortamlarda üretimimizi yaparak biyolojik, kimyasal ve fiziksel riskleri en aza indirgemek,

  • Yasaları, ulusal ve uluslararası konu ile ilgili kodeks ve tebliğlere uygun, ürün, üretim ve muhafaza standartlarını da göz önünde bulundurarak sağlıklı ve güvenli ürünler üretip aynı zamanda Kalite ve Gıda Güvenliği Yönetim Sistemlerinin şartlarına uymak, sistemi sürekli iyileştirmek ve bunun için ihtiyaç duyulan altyapı, çalışma ortamı ve insan kaynaklarını sağlamak,

  • Müşteriye saygılı, her kademede çalışanın yönetime katıldığı, sürekli ve yaygın eğitimin benimsendiği, eğitimli ve bilinçli personelle çalışmak,

  • Konu ile ilgili ulusal ve uluslararası fuar, seminer, etkinlik, zirvelere katılarak konu hakkındaki trendleri yakından takip ederek, trendlere uygun üretim yapma anlayışıyla kendimizi sürekli gelişim, sürdürülebilir ve yenilikçi olmayı hedefliyoruz.

Kalite Politikamız;

  • Heal Global Kahve olarak Türk kahvesi ve türevlerini üretim satış ve pazarlamasında müşterilerin ihtiyaç ve beklentilerini karşılayarak müşteri memnuniyetini sağlamak,

  • Kahve sektöründe teknoliji ve bilimsel gelişmeleri takip ederek sürekli gelişim içinde olmak,

  • Tüm çalışanlarımızın eğitimi ve gelişiminie katkıda bulunmak ve ilgili süreçlere katılımını sağlamak,

  • Kahve üretimi ile ilgili ulusal ve uluslararası düzeyde tüm yasalara ve yönetmeliklere uymak,

  • Kalite ve verimlilik çerçevesinde çevre ve sürdürülebilirlik konularında öncü ve önder bir kuruluş olmak Heal Global A.Ş. nin politikalarından.

Cam Politikamız;

  • Firmamızın tüm alanlarında cam malzeme kullanımından mümkün olduğunca minimum düzeyde tutmaya çalışıyoruz. Mevcut camlarda kırılan parçaların ürünü riske etme ihtimaline karşı tüm camlar cam filmi ile kaplanmıştır.

  • Üretimin ihtiyacı dışında üretim alanı, depolama ve sevkiyat bölümlerine cam malzeme girişi kesinlikle yasaktır.

  • Mevcut bulunan camlar kırılmaya karşı korumalı hale getirilmiştir, herhangi bir kırılma durumunda yapılacak işlemler tanımlanmıştır.

  • Ürünlerden cam ile ilgili şikayet alınınca müşteri bildirimlerini değerlendirme toplantısında detaylı olarak incelenir. Sorunun tekrar etmemesi için alınması gereken önlemler ve uygulama için bir plan hazırlanır. Öncelikle bildirim konusu paket ya da ürün incelenir. Sorunun kaynağı ve kök nedeni tesbit edilir. İkinci aşamada kök neden ortadan kaldırılır. Ve sürekliliğinin sağlanması için ilgili talimat hazırlanır.

  • Gözlük gibi zorunlu cam malzemeler fabrika içinde kırılınca hemen sorumlular haber verilerek cam parçaların toplanması sağlanmakta, cam ve sert plastik kayıt formuna kayıtları yapılmaktadır.

  • Konuyla ilgili olarak tüm personele iş başı eğitimi verilir.

Takı Politikamız;

Kalite ve Gıda Güvenliği politikamızın bir parçası olarak ürün güvenilirliğinin sağlamasına yardımcı olmak için takı politikamız hazırlanmış ve uygulamaya alınmıştır.

  • Üretime giriş ve çıkışlarda ister ziyaretçilerimiz ister çalışanımız olsun kolye, küpe, bilezik,saat v.s gibi takılar üretim alanımıza girmeden önce çıkarılacaktır.

  • Evlilik yüzüğü hariç tüm takılar çıkartılacaktır.

  • Üretim esnasında hiç bir takı takılmamalıdır.

Plastik ve Sert Plastik Politikamız;

Kalite ve Gıda Güvenliği Politikamızın bir parçası olarak ürün güvenilirliğinin sağlanmasına yardımcı olmak için Plastik ve Sert Plastik Politikası hazırlanmış ve uygulamaya alınmıştır.

  • Üretimde ambalajlar ve taşıma paletleri haricinde hiçbir plastik malzeme bulunmamaktadır.

  • Taşıma amaçlı kullanılan tüm paletler ve kasalar plastik olup, her ay kontrol edilerek aşınmış olanların hurdaya ayrılması ve yenileri ile değiştirilmesi sağlanmaktadır.

  • Ürünlerden Plastik ile ilgili şikayet alınınca hemen gerekli bilgiler alınıp, sorunun kaynağı hızla araştırılmakta ve gerekli önlemler alınmaktadır.

Tahta Politikamız;

Kalite ve Gıda Güvenliği Politikamızın bir parçası olarak ürün güvenilirliğinin sağlanmasına yardımcı olmak için Tahta Politikası hazırlanmış ve uygulamaya alınmıştır.

  • Üretimde ambalajlar haricinde hiç bir tahta malzeme bulunmamaktadır. (paletler hariç)

  • Yeni bir malzeme veya ekipman satın alırken üretimde kullanılacak ise tahta olmamasına dikkat edilmektedir.

  • Ürünlerden tahta ile ilgili şikayet alınınca hemen gerekli bilgiler alınıp, sorunun kaynağı hızla araştırılmakta ve gerekli önlemler alınmaktadır.

  • Konuyla ilgili olarak tüm personele iş başı eğitimi verilir.

Metal Politikamız;

Kalite ve Gıda Güvenliği politikamızın bir parçası olarak ürün güvenilirliğinin sağlamasına yardımcı olmak için metal politikamız hazırlanmış ve uygulamaya alınmıştır.

  • İşletmede kullanılan tüm alet ve ekipmanlar paslanmaz metalden yapılmıştır. Paslanmaz materyal dışındaki malzemelerin kullanımı yasaktır.

  • İşletme içerisine gerekmediği sürece metal eşya kullanılması yasaktır.makas ve bıçak gibi proses gereği kullanılması gereken metal materyal tanımlanmış zimmetlenmiş kullanımı ve takibi ile ilgili talimat hazırlanmıştır.

  • İşletmede kullanılan makinaların yağlamaları ise makinelere ait kullanma ve manuellerinde belirtilen şartlara uygun olarak gıdada kullanımına izin verilen makine yağı kullanılarak yapılmaktadır ve yağlar kitlitli, bakım dolabında muhafaza edilmektedir.

  • Metal alet ve ekipmanların temizliği ve bakımı ilgili bakım ve kullanım talimatına göre yapılmaktadır.

  • Üretim alanında gerek hammadde gerekse proses kaynaklı metal kontaminasyonunun önlenmesi amacıyla mıknatıslar kullanılmaktadır. Mıknatısların kontrol ve temizliği belirli periyotlarla ilgili operatörler tarafından mıknatısların kontrolü talimatına uygun olarak yapılmaktadır.

  • Ürünlerden metal kaynaklı ile ilgili şikayet alınınca müşteri bildirimlerini değerlendirme toplantısında detaylı olarak incelenir. Sorunun tekrar etmemesi için alınması gereken önlemler ve uygulama için bir plan hazırlanır. Öncelikle bildirim konusu paket ya da ürün incelenir.

  • Sorunun kaynağı ve kök nedeni tesbit edilir. İkinci aşamada kök neden ortadan kaldırılır. Ve sürekliliğinin sağlanması için ilgili talimat hazırlanır.